duminică, 13 februarie 2011

RECOMANDAREA NOASTRA: ESARFA VINTAGE CU FAZANI ANII '40

Astazi ne-am gandit sa ne oprim, in materie de recomandari vintage, la o piesa foarte draga noua, o esarfa vintage din matase naturala violet, cu fazani si arabescuri florale.
Este una din piesele provenite direct din colectia mea personala in care se regasesc si enorm de multe esarfe adunate de peste tot. Mi-au placut intotdeauna esarfele vechi, din materiale particulare si cu printuri iesite din comun. Si in momentul de fata insa sunt obsedata de ele, le port des si de ecle mai multe ori este accesoriul definitoriu care "incheie" o tinuta.
Esarfa prezentata in aceasta seara provine din Italia si nu ma-ntrebati de ce m-am hotarat sa ma despart de ea: nici eu nu stiu, cateodata ma mai "apuca" si renunt la piese de colectie doar asa, de dragul provocarii. E vorba de articole pe care ulterior e aproape imposibil sa le regasesti (nu ca atare, nici nu se pune problema, ma refer, evident, la lucruri asemanatoare). De aceea, ca sa eliberez cate un "canal de vanatoare", mi se intampla (mai rar, e drept) sa-mi vina pofta sa le instrainez. Ma consolez cu faptul ca, avand fotografiile, tot ale mele raman.
 




DESCRIERE: Esarfa vintage extrem de delicata, in tonuri de violet si verde, tivita manual (hand rolled)
MASURI: lungime - 56 cm., latime - 58 cm.
DETALII: dimensiuni medii; motive tipice pentru sfarsitul anilor '40 - inceputul anilor '50 - fazani in dispunere circulara si print vegetal stilizat, cu margine externa neregulata si margine interna de culoare alba, tivita manual
MATERIAL: matase naturala
BRAND/PROVENIENTA: nu are / Italia
STARE: aproape perfecta
CULORI: diverse tonuri de violet, de la lavanda pana la violet cardinal, turcoaz
PRET: 55 lei
COMANDA LA : YOURVINTAGEWARDROBE@GMAIL.COM
COD ARTICOL: 1182

Pret: 55 RON


Niciun comentariu: