sâmbătă, 5 martie 2011

RECOMANDAREA VINTAGE A ZILEI: CAMASA VINTAGE GALBENA PRINT GRI ANII '70

Pentru astazi am ales o camasa anii '70 extrem de colorata, foarte potrivita pentru primavara care (se pare) ca da semne ca ar avea chef sa inceapa... Ca am o adevarata obsesie pentru printurile florale o sa vi-o demonstrez din plin saptamana viitoare la V4VINTAGE FLOWER POWER. Nu cu camasa din imagine, la V4VINTAGE o sa vin cu extrem de multe piese noi, nepostate (inca) pe site.
Camasa de astazi provine din "strafundurile" colectiei mele, o am din perioada liceului, deci cam de prin '92 - '93 si am luat-o din Ungaria, chiar in rpimii ani ai inceputului "carierei' mele de colectionara de vintage. Va spun drept ca am adorat-o (si inca o mai ador), o pirtam in general cu o pereche de jeansi crem evazati Lee (pe care inca ii mai am si n-am de gand sa ma despart de ei), cu o pereche de sandale cu paltforma si toc gros galbene anii '70 care pur si simplu nu stiu unde sunt  si o traista populara (a carei mandra posesoare sunt inca). Materialul este de foarte buna calitate, camasa s-a pastrat practic ca noua, fara vreo zgarietura sau alte defecte. Este de la inceputul anilor '70 si, fara indoiala, e de efect.
Pe moment pretul e redus de la 75 de lei la 45 de lei, m-am gandit ca (totusi) simtul proprietatii si dragostea pentru un anumit obiect nu-si au locul aici.

DESCRIERE: Camasa gabena vinatge cu print gri DETALII: se inchide in fata cu nasturi; o particularitate interesanta este faptul ca a fost realizata de ILGWU - INI - Ladies Garment Workers Union U.S.A. MASURI: guler - 41 cm., bust - 115 cm., talie - 106 cm., lungime - 62 cm., lungime maneca - 58 cm. MATERIAL: nylon 100% BRAND / PROVENIENTA: VERA ILGWU/ U.S.A. STARE: perfecta CULORI: galben lamaie, alb, gri argintiu, negru PRET: 75 lei PRET REDUS: 45 LEI

Niciun comentariu: