miercuri, 23 februarie 2011

RECOMANDAREA VINTAGE A ZILEI: PALARIE VINTAGE CU ORNAMENTE DIN VOAL FUCSIA ANII '30 - '40

Sunt o impatimita a paalriilor "de epoca", de altfel cred ca la fel ca orice pasionat de vintage. Mda, si ma cam enerveaza ca "lumea" nu prea mai poarta palarii - ma refer aici la Romania, pentru ca in alte parti civilizate ale lumii poarta, ba chiar poarta chestii cu care pana si eu as avea o mica reticenta de a iesi in public... Evident ma alint un pic, nu-mi aduc aminte sa fi avut vreodata reticente de acest gen....sau daca le-am avut, le-am si depasit...
In fine, in principiu, de cand am deschis Vintage Wardrobe, se duce o lupta surda intre "ce ramane" si "ce pleaca" in materie de palarii. Mai intai m-am hotarat sa pastrez doar ceea ce port - insa nu e suficient, deoarece nu stiu niciodata ce si in ce context urmeaza sa port. Asa ca trebuie sa fiu intotdeauna pregatita pentru situatiile neprevazute. Drept urmare si in concluzie m-am decis sa pun tot pe site (se vor salva doar cinci piese la care tin prea mult ca sa le expun pentru vanzare) si ce ramane, ramane. Restul cu siguranta vor gasi o proprietara care sa le indrageasca...
   Piesa pe care doream sa vi-o prezint astazi provine din Franta si nu e tocmai o alegere personala: e achizitia unui prieten (pentru mine), cumparata dupa chipul si asemanarea mea. Recunosc ca e o proba palpabila a faptului ca ma cunoaste cu adevarat!
Cu frou-frou-uri din voal fucsia plantate pe atlaz negru, e dementiala. Cred ca se ridica la valoarea psihotica a platformelor verzi anii '70 (colectia privata, le stiti din prezentarea de moda de la Modexpo), cu care o si asociez mental.
Va las sa va bucurati ochii, la o ceasca de cafea.
DESCRIERE: palarie vintage cu ornamente fucsia din voal MASURI: circumferinta - 56 cm.
DETALII: captusita cu atlaz de culoare neagra; margini flexibile; ornamentata cu bucatele din voal cusute manual, ce imita penele; calota rigida din atlaz, cu cusaturi circulare
MATERIAL: atlaz, voal
BRAND/PROVENIENTA: nu are / Franta
STARE: aproape perfecta
CULORI: negru, fucsia
PRET: 390 lei
COMANDA LA: YOURVINTAGEWARDROBE@GMAIL.COM
COD ARTICOL: 983

Pret: 390 RON






Niciun comentariu: